حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

گفتــــه بودم لَب تَر کُني


ميميرم برايت


امــــــا


نه اين کـه لب هايت


با لب هاي ديگري تـَر شود



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت19:02---26 تير 1392
سلام ای مهربان.وبلاگ بسیاربسیار زیبایی داری من تمام مطالبش رو با دقت مطالعه کردم .برات آرزو موفقیت میکنم.به وبلاگ منم بیا و نظر بده.روزخوش...خدانگهدار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 17:57 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.