حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

احساس میکنم که باید به جای  جمله ی

«‌اگه خدا بخواد »

باید بگم :

« اگه مردم  بذارن »



نظرات شما عزیزان:

زهراامینی
ساعت3:43---15 مرداد 1392
سلام داداش بامعرفت
یه باربه ماسرزدی دیگه رفت تاسال دیگه؟؟؟؟؟؟حاجی حاجی مکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرحضورت دروبلاگم هستم
یاحق


سمیرا
ساعت10:44---14 مرداد 1392
ببخش مرا به خاطر تمام لبخند هايت كه عاشقم كرد

و به خاطر تمام اشكهايم كه گرفتارت كرد

ببخش اگر آنقدر با تو هم درد شدم تا درد هايت زياد شد





سمیرا
ساعت10:08---14 مرداد 1392
یک شب از دفتر عمرم صفحاتی خواندم
چون به نام تو رسیدم لحظاتی ماندم
همه دفتر عمرم ورقی بیش نبود
همه ی آن ورق حسرت دیدار تو بود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11:29 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.