حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

چطور میتونی بگی عاشقمی؟
من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابتكنم
ثابت كنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی
باشه.. باشه!!! میگم... چون تو خوشگلی،
صدات گرم و خواستنیه،
همیشه بهم اهمیتمیدی،
دوست داشتنی هستی،
با ملاحظه هستی،
بخاطرلبخندت،
دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد
متاسفانه، چند روزبعد، اون دختر تصادف وحشتناكی كرد و به حالت كما رفت
پسر نامه ای رو كنارشگذاشت با این مضمون
عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا كهنمیتونی حرف بزنی، میتونی؟
نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم
گفتمبخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت كردن هات دوست دارم اما حالا كه نمیتونی برام اونجوریباشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم
گفتم واسه لبخندات، برای حركاتتعاشقتم
اما حالا نه میتونی بخندی نه حركت كنی پس منم نمیتونم عاشقتباشم
اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای مندلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره
عشق دلیل میخواد؟
نه!معلومه كهنه!!
پس من هنوز هم عاشقتم



نظرات شما عزیزان:

سمیرااااا
ساعت9:27---7 تير 1391
خیلی عالی بود دست گلت درد نکنه منم دلیل برا دوست داشتن تو و عاشقت بودن ندااااارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 تير 1391برچسب:, ] [ 21:27 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.