حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

تو ساده میرفتی                       من ساده میمردم

من عاشقت بودم                      چوب چیو خوردم؟

من به کدوم خوبیت                   این جوری دل دادم؟

من تو کدوم ساعت                      از چشمت افتادم؟

من که به جز چشمات                 چیزی نمیدیدم

از یاد تو رفتم                          چی شد نفهمیدم؟

می رفتی می گفتی                    شاید که برگردم

تو ساده می رفتی                      من گریه میکردم

بعد تو این جاده                        می ره تو بیراهه

باید به غم تن داد                         این آخرین راهه

تو ساده میرفتی                        من ساده میمردم

من عاشقت بودم                          چوب چیو خوردم؟



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت11:12---23 تير 1391
سلام عزيزم
وبلاگت خيلي قشنگه به من هم سربزن اگه دوست داشتي لينكم كن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, ] [ 17:13 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.