حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

چشات آرامشی داره که تو چشمای هیشکی نیست میدونم که توی قلبت به جز من جای هیشکی نیست چشات آرامشی داره که دورم میکنه از غم یه احساسی بهم میگه دارم عاشق میشم ، کم کم تو با چشمای آرومت به من خوشبختی بخشیدی خودت خوبی و خوبی رو داری یاده منم میدی تو با لبخنده شیرینت بهم عشق و نشون دادی تو رویای تو بودم که واسه من دست تکون دادی از بس تو خوبی میخوام باشی تو کلّ رویاهام تا جون بگیرم با تو باشی امیده فـرداهام چشات آرامشی داره  که پابنده نگات میشم ببین تو بازیه چشمات دوباره کیش و مات میشم بمونو زندگیمو با نگاهت آسمونی کن بمونو عـاشــــق من باش بمونو مهربونی کن



نظرات شما عزیزان:

سميرا
ساعت10:59---23 تير 1391
سلاااام عزيزدلم خيلي قشنگ بود دست گلت درد نكنه خيلي دوستت دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, ] [ 21:32 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.