حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

"کمبود خواب" ، با یک ساعت مرخصی حل می شود.

"کمبود وقت" ، با مدیریت زمان. . .

با کمبود لطفـــــ چه کنیم؟



نظرات شما عزیزان:

اجی فرشته
ساعت13:55---2 مهر 1391
راستی با اجازتون من لینک تون کردم مشکلی نیس؟؟؟؟؟؟؟؟

اجی فرشته
ساعت13:50---2 مهر 1391
با کمبود لطف هم هی میسازیم دیگه چاره ای نیس
سلااااااام وبلاگ خوبی دارید مطالبشو دوست داشتم اما یه پیشنهادم براتون داشتم قالبتونا عوض کنید فک کنم وبتون بهتر تر بشه اخه انگار الان خیلی بی روحه


نغمه
ساعت13:27---2 مهر 1391
خیلی زایست که فتو شابه بای
پاسخ: سلام علیک نگفتم فتوشاپی نیست ضایع هم اینجوری مینویسند بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ] [ 12:44 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.