حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

روزی دهقان و همسرش جهت بردن بذر به مذرعه مجبور شدند كودك خردسالشان را كه در خواب بود برای مدت كوتاهی در منزل تنها بگذارند و از طرفی وجود سگ با وفای نگهبان در منزل خیالشان را از خطر جانوران درنده همچون گرگ آسوده می كرد .
چون آن دو فراغت از كار برگشتند سگ را با پوزه خونین و بی تاب رو در روی خود دیدند كه انتظار آمدن آنها را می كشید . زن فریاد بر آورد سگ كودكم را خورد و مرد دهقان بی درنگ بر پیشانی سگ نشانه رفت و با شلیگ یك گلوله آن را از پای در آورد
.
چون سراسیمه به درون خانه رفتند دیدند كودك هنوز در خواب عمیق است و گرگی از پای در آمده و با بدن خونین

نقش بر زمین افتاده است و اتاق از جنگ سخت گرگ و سگ حكایت دارد
.

 راستی آن دهقان با پیش داوری نابجای خود چگونه می تواند درون خود را التیام بخشد ؟
 بیاییم قبل از هر چیز نسبت به یكدیگر پیش داوری نكنیم 
آگاهی خود را نسبت به كردار ، پندار و گفتار دیگران افزون كنیم.

 



نظرات شما عزیزان:

دیباچه
ساعت11:14---10 تير 1391
سلام.بار دیگر با هم زمزمه میکنیم کلام خداوند را در وبلاگ دیباچه برای ظهور قائم آل محمد مهدی (عج) در ماه رسول خدا (ص) و دست به دعا برمی داریم....شاید جمعه ظهور ((روز موعود)) زودتر سررسد و جهان رنگ دگر بخود بخشد.
از شما دوست عزیز دعوت به عمل میاید در ختم جمعی قرآن در وبلاگ دیباچه(برای ظهور آقا امام زمان(عج) )شرکت کنید.برای ثبت نام و قرائت یک جزء از کلام الله میتوانید در بخش نظرات نام(یا نام مستعار)خود را همراه جزعی که قرائت نشده وارد کنید.منتظر حضور سبزتان هستم.لطفا بعد از ثبت نام در اولین فرصت جزء مورد نظر را قرائت کنید.
҉ الهم العجل الولیک الفرج ҉


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 19:48 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.