حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

 

امروز به پایان میرسد
از فردا برایم چیزی نگو !
من نمیگویم : ” فردا روز ِ دیگریست ”
فقط میگویم: ...” تو روز ِ دیگری هستی …

” تو “فردایی ” همان که باید به خاطرش زنده بمانم



نظرات شما عزیزان:

fatima
ساعت17:14---18 آذر 1391
سلام عزیزم
میدونستی تبادل لینک در بالا رفتن رتبه وبلاگ در گوگل و افزایش بازدید خیلی تاثیر داره !!!؟؟؟
پس بیا با هم تبادل لینک کنیم . اگه موافقی برای تبادل لینک منو با عنوان H کسب درآمد-دانلود رایگان A و آدرس http://bia2del.rozblog.com/ لینک کن و به وبلاگ من که آدرسش http://t-link.rozblog.com/ هست بیا و در قسمت نظرات بگو که تو رو با چه عنوان و آدرسی لینک کنم .
من وبلاگم رو تازه درست کردم و میخوام زود پیشرفت کنه ، خوشحال میشم بیایی و نظر بدی
منتظرت هستم فعلا بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 آذر 1391برچسب:, ] [ 16:5 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.