حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

حسادت عاشقانه ام بسیار دور اندیش است

خیال زنی  دیگر که سر به روی شانه ی تو بگذارد ...

و تو دلت غنج رود

می ترسم

کسی بوی تنت را بگیرد !!!

نغمه های دلت را بشنود

و تو خو بگیری به ماندنش

چه احساس خط خطی و مبهمیست

این عاشقانه های حسود من !!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت9:49---20 آذر 1391
اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست...

به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم...

مگر ماهی بیرون از آب می تواند نفس بکشد؟؟؟...

مگر می شود هوا را از زندگیم برداری و من

زنده بمانم؟؟؟...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, ] [ 16:35 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.