حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن 

به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن 

بزار بهت گفته باشم که ماجرای ما و عشق 

تقصیر چشمای تو بود ‌‌‌، وگرنه ما کجا و عشق کجا ؟ 

تا اینکه پیدا شدی و گفتی ازاین چشمای خیس 

تو دفتر ترانه هات یه قطره بارون بنویس 

عشقمو دست کم نگیر درسته مجنون نمیشم 

هنوز یه قطره اشکتو به صد تا دریا نمی دم 

یه لحظه با تو بودنو به عمر دنیا نمی دم





نظرات شما عزیزان:

ghasem
ساعت22:29---10 تير 1391
سلام مرتضی جان وبلاگ زیبای داری مطالبت هم واقعا قشنگه وقت کردی به ماهم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ 21:23 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.