حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

یه ساعت انتظار تو نمی دونی چه حالیه
خط بزن این فاصله رو شادی همین حوالیه
سرک بکش به خلوتم مسیر حصرت و ببند
نفس بده به عاشقی به روی دلهره بخند
بر این نگاه ملتمس یه منظره سخاوتی
یه آشنایی غریب زلال بی نهایتی
تو کوره راه سرنوشت چشمای تو پناه من
تو این سیاهی مهیب حامی و تکیه گاه من
لبریزم از سردرگمی ماهومه دنیا واسه من
معنی بده به روزگار ای سوره احساس من
ستاره شو شرر بزن به آسمون بی کسیم
شکوفه کن تو باغ دل ای همه دلواپسیم



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت18:24---13 بهمن 1391


تو خوب باش ، حتی اگر آدم های اطرافت خوب نیستند ،
تو خوب باش ، حتی اگر همه از خوبی هایت سو استفاده کردند ،
تو خوب باش ، حتی اگر جواب خوبی هایت را با بدی دادند ،
تو خوب باش ، همین خوب ها هستند که زمین را برای زندگی زیبا می کنند ...


سلام
وووویییییییییییی
چ اهنگ خوشملی
وبلاگت خیییلیبیی قشنگه
مطالبشم حرف نداره
20
20
زودی به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, ] [ 18:32 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.