حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

وقتی تو نیستی …

شادی کلام نامفهومی ست !

و ” دوستت می‌دارم ” رازی‌ ست

که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند

و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟

اینجا که ساعت وآیینه و هوا … به تو معتادند...



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت2:25---26 تير 1392
وقتی حرف عشـــــــق به میان می آید...

همه می خواهند برای اثباتـش کوه بکنند

نیازی نیست فرهـــــــاد شوی...

همین صبـــرت وقت دوری و دلتنـــگی کم از کنـدن بیستـــون نیست.

عاشـــق که باشی کـوه برایت مانند ریگ میشود.

زور نمیخواهد ...

عشـــــــق میخواهد همین!!!
به منم سر بزن خیلی خوشحال میشم منتظر حضورت و نظرهای قشنگت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:, ] [ 23:1 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.