حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

این روزها دلتنگ که نه ! 

 محتاج صدای تواًم  

باور کن این یکی دیگر شعر نیست ...!



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت22:34---28 خرداد 1392
سلام
من مدیر وبلاگ بهشتی هورامان هستم
من وبلاگتون رو تو وبلاگ خودم قرار دادم دوست دارم باهاتون بلینکم
من لینکتون کردم شما هم ما را لینک کنید
با تشکر


آزاده یاسینی
ساعت20:01---25 خرداد 1392
سلام

در خود ببار تلخي ي اين روزگار را

در خود بريز جام بلورين اشک را

با خود بگو و زمزمه کن با دو چشم خويش

اين قصه ي قديمي و غمگين اشک را.


به وبلاگم بیا خوشحال میشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, ] [ 19:32 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.