حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

سلام عزیز دلم / خوبم  ولی خیلی دلم برات تنگ شده  خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی

قرار شده از اینجا از حال خودم باخبرت کنم  براا همین هر روز صبح و بعد از ظهر برات پیام میزارم

امروز مثل همیشه که کنارم بودی نیستم  اصلا انرژی کارا رو ندارم  و نمیتونم درست کارامو انجام بدم

خیلی حیلی دوسسسسسسسسسسسسست  دارم  عزیز خودمی 

خدا کنه هر چه زودتر این روزها تموم بشه اخه خیلی سخته  و نمیشه

دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

سمیرااااااا
ساعت9:21---7 تير 1391
دوستت دارم

محمد
ساعت18:43---6 تير 1391
عامو نفست گرم
این مطلبت فقط بدرد من میخورد با این حال و روزم .یه سر رفتم کویت و برگشتم خیلی حال داد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ] [ 10:44 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.