حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

سلام ای تنها بهونه واسه ی نفس کشیدن

هنوزم پر می کشه دل واسه ی به تو رسیدن

عزیزم بگو ببینم که چه رنگ روزگارت

خیلی دوست دارم تو مهتاب بشینم بازم کنارت

سرتو با مهربونی بزاری به روی شونم

تو فقط واسم دعا کن آخه دنبال بهونم

حالمو اگه بپرسی خوبه تعریفی نداره

چون بلا تکلیف عاشق دیگه تکلیفی نداره

نکنه ازم برنجی تشنه ام تشنه ی بارون

چقدر از دریا ما دوریم بی گناهیم هر دو تامون

بد جوری به هم میریزه منو گاهی اتفاقی

تو اگه نباشی از من نمی مونه چیزی باقی

می دونی که دست من نیست بازی های سرنوشته

رو قشنگا خط کشیده زشت هارو واسم نوشته

حال من خیلی عجیب دوست دارم پیشم بشینی

من نگاهت بکنم تو تو چشام عشقو ببینی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 مهر 1391برچسب:, ] [ 21:4 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.