حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

عزیزم  

 از من نپرس چقدر دوستت دارم

 اينجا در قلب من حد و مرزي براي حضور تو نيست

 به من نگو که چگونه بي تو زيستن را تمرين کنم

 مگر ماهي بيرون از آب ميتواند نفس بکشد    

مگر مي شود هوا را از زندگيم برداري و من زنده بمانم

 بگو معني تمرين چيست

بريدن از چه چيز را تمرين کنم

 بريدن از خودم را

مگر هميشه نگفتم که تو هم پاره اي از تن مني

 از من نپرس که اشکهايم را براي چه به پروانه ها هديه مي دهم

 همه مي دانند که دوري تو روحم را مي آزارد

تو خود پروانه ها را به من سپردي که ميهمان لحظه هاي بي کسي ام باشند

 نگاهتت را از چشمم برندار مرا از من نگير

هواي سرد اينجا رو دوست ندارم

 مرا عاشقانه در آغوش بگير که سخت تنهام

    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ] [ 13:35 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.