حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

خدایا!

 نه انقدر پاکم که مرا کمک کنی ...

و نه انقدر بدم که رهایم کنی ...  

میان این دو گم شده ام و هم خود و هم تو را آزار می دهم .

هرچه تلاش کردم نتوانستم آنی شوم که تو می خواهی

و هرگز دوست ندارم آنی شوم که تو رهایم کنی 

خودت کمکم کن تا بتونم همونی شوم که تو می خواهی.



نظرات شما عزیزان:

nahid
ساعت11:54---20 آبان 1391
خدایا


خدایـــا من از تو معجزه میخواهم


معجزه ای بزرگ درحد خدابودنت ....


توخود بهتر میدانی


معجزه ای که اشک شوقم راجاری کند


ناامید نیستم فقط دلتنگم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, ] [ 11:33 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.