حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

آرامشم  میدونی ؟!  هربار که میای تو بغلم  بعد سرت رو میزاری روی سینه ام  بعد الکی و از روی شیطونی  با

 چشمای بسته  که مثلاً خوابی  هی خودت رو تو بغلم جا به جا می کنی  بعد که یه نفس عمیق می کشی و

بلافاصله لبخند میزنی  از رضایت و آرامشی که داری  بعد مثل لبای ماهی کوچولو ،  یواشکی بدنم رو یه بوس

کوچولو میکنی بعد دستاتو جمع میکنی تو بغل خودت و  مثل نی نی کوچولوها که آرومترین جای دنیا بغل مادرشونه 

 خودتو تو بغلم جمع میکنی  بعد منم هی خندم میگیره از این شیطونیات  بعد موهات میریزه روی صورتم و  منم

میگیرمشون به دهانم  بعد خودت رو می چسبونی به من و  از بس بازی بازی کردی خسته شدی   چشمات آروم

بسته شدن و خوابت برد  اما من ،  هنوز دارم نگاهت میکنم  هوا روشن میشه  اما من ،  هنوز دارم نگاهت می کنم 



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت17:21---12 تير 1391
سلام مرتظااااا جون وبلاگ جالبی داری از وبلاگت خشم اومد خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی اومدی نظر یادت نره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, ] [ 17:45 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.