حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

دختر

می توانی خوشحالی باشی ،چون من دختر کم توقعی هستم اگر می گویم  باید تحصیلکرده باشی فقط به خاطر این است که بتوانی خیال کنی بیشتر از من می فهمی !

 

 

 

اگر می گویم باید خوش قیافه باشی ،به خاطر این است که همه با دیدن ما بگویند"داماد سر است" و تو اعتماد به نفست هی بالاتر برود!

 

اگر می گویم باید ماشین بزرگ و تجهیزات کامل داشته باشی ،فقط به این خاطر است که وقتی هر سال به مسافرت دور ایران می رویم توی ماشین خودمان بخوابیم و بی خودی پول هتل ندهیم.

 

 

اگر از تو خانه می خواهم به خاطر این است که خود را در خانه ای به تو بسپارم که تا آخر عمر در و دیوار آن خاطره اش را برایم حفظ کند.!

 

 

اگر عروسی آن چنانی میخواهم ،فقط به خاطر این است که فرصتی به تو داده باشم تا بتوانی به من نشان بدهی چقدر مرا دوست داری و چقدر منتظر شب عروسیمان هستی .

 

 جواب پسر:همین  چیزا هست که ما رو بدهکار کرده نه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, ] [ 17:45 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.