حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

ای پادشاه عالم عشقت به سینه دارم

در قاب سینه ی خود عکس مدینه دارم
دارم ولایت تو ، در دل محبت تو

 سر مست جام عشقم ، در شام بعثت تو . . .



نظرات شما عزیزان:

پیوندیها
ساعت19:54---9 بهمن 1391
سلام دوستان

آیا میخواهید یک قالب حرفه ای و شخصی داشته باشید؟

آیا میخواهید وبلاگ خود را به سایت تبدیل کنید؟

آيا ميخواهيد سفارش طراحي سايتي بديد ولي جايي را پيدا نميكنيد ؟!؟

آيا ميخواهيد سفارش طراحي سايتي را بديد ولي پول كافي نداريد ؟

آيا ميخواهيد سفارش طراحي سايتي را بديد ولي طرف در مقابلش پول هنگفتي ميخواهد ؟

آیا نیاز به یک فیلتر شکن سریع دارین؟

آیا نیاز به تبلیغ در فیبوک برای وبلاگ خود دارید؟

آیا از مشکلاتی که فیلترشکن ها براتون ایجاد می کنن خسته شدین؟

آیا از کند شدن سرعت اینترنت و سیستمتون بعد از استفاده ساکس های بی کیفیت وفیلتر شکن ها ناراضی هستین؟

آیا نیاز به یک ساکس امن پرسرعت تر و ارزان نیاز دارید؟

پس آی دی ما رو در یاهو مسنجر ادد کنید peyvandiha@yahoo.com و با ما در تماس باشید.


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://blog‌‌‌‌le‌ech.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, ] [ 19:27 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.