حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

آهای روزگار
درست است که من
راه های نرفته زیاد دارم
اما خودت هم میدانی
با تو زیاد راه آمده ام
پس کاری کن
که ما در کنار هم
عاشقانه نفس بکشیم
دوری وجدایی بس است



نظرات شما عزیزان:

nahid
ساعت11:58---20 آبان 1391
منتظر هیچ دستی در هیچ جای این دنیا نباش ...
اشکهایت را با دستهای خودت پاک کن ؛ همه رهگذرند !


هیس
ساعت9:56---19 آبان 1391

حالا ک رفته ای
پرنده ای آمده است
در همین حوالی باغ روبرو
هیچ نمی خاند
فقط میگوید :
کو کو ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 19:11 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.