حرف های دلنشین من و تو

حرف های دلنشین من و تو

گاهی  کسی که همیشه  کنار دیگران  است ،

خودش هم نیازمند هست تا کسی کنارش باشد



نظرات شما عزیزان:

بابک
ساعت8:26---23 ارديبهشت 1392
واقعا زیباست..........حاضرم جای جامو با پسره عوض کنم.

بابک
ساعت8:24---23 ارديبهشت 1392
واقعا زیباست..........حاضرم جای جامو با پسره عوض کنم.

بابک
ساعت8:24---23 ارديبهشت 1392
واقعا زیباست..........حاضرم جای جامو با پسره عوض کنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, ] [ 10:16 ] [ مرتضاااااااا ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما قرار گیرد. چهار چيز است که قابل بازيابي نيست سنگ پس از پرتاب شدن، سخن پس از گفته شدن، فرصت پس از از دست رفتن، و زمان پس از سپري شدن.